Basic
AENC-portal 24/7 beschikbaar
1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren
Reactietijd na melding: best effort
Oplostijd na melding: best effort
We proberen altijd om storingen te voorkomen. Wanneer er toch een storing is, staat ons support-team voor je klaar om deze op te lossen. Lees meer
Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Jerry op 078 69 95 889
Niets is vervelender dan een storing wanneer je op het punt staat om een belangrijke presentatie of college te starten.
Ons support-team staat dan ook iedere dag klaar om te zorgen dat jij zo min mogelijk last van storingen hebt en (hoge) servicekosten worden voorkomen. Hierbij zetten we in op snelle en betrouwbare service. Dit proces wordt steeds gemonitord. Zo houden we onder andere onze gemiddelde reactie- en oplostijd en veel voorkomende storingen goed in de gaten.
Zodra we een storingsmelding ontvangen, schakelen onze 1e-, 2e en 3e-lijns supportcollega’s om de storing snel en goed op te lossen. Zo wordt 95% van de softwaremeldingen en 55% van de hardwaregerelateerde problemen op afstand opgelost.
Ons support-team heeft AV- én IT-expertise in huis. Hierdoor kunnen we je snel helpen.
Een servicepakket verzekert je ervan dat je apparatuur bij een storing weer snel werkt. Wij zorgen ervoor dat jij binnen de aangegeven oplostijd weer gebruik kunt maken van de oplossing.
AENC-portal 24/7 beschikbaar
1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren
Reactietijd na melding: best effort
Oplostijd na melding: best effort
AENC-portal 24/7 beschikbaar
1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren
2e-lijns support: specialistische telefonische support of hulp op afstand via je desktop
3e-lijns support: servicemonteur op locatie
Reactietijd na melding: gegarandeerd binnen 8 werkuren
Oplostijd na melding: gegarandeerd binnen 16 werkuren
Vervangende of vergelijkbare apparatuur bij reparatie
Vrijstelling voorrijkosten, arbeidsuren en verzendkosten
AENC-portal 24/7 beschikbaar
1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren
2e-lijns support: specialistische telefonische support of hulp op afstand via je desktop
3e-lijns support: servicemonteur op locatie
Reactietijd na melding: gegarandeerd binnen 4 werkuren
Oplostijd na melding: gegarandeerd binnen 8 werkuren
Vervangende of vergelijkbare apparatuur bij reparatie
Vrijstelling voorrijkosten, arbeidsuren en verzendkosten
Monteur beschikbaar buiten kantooruren (tegen aangepast tarief)
Installatie-garantie na oplevering: 6 maanden
Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Jerry, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.
"*" geeft vereiste velden aan