Martin de Fockert
Customer Success Manager bij AENC
Tijdens deze training spijkeren we je technische kennis bij van de Prowise-oplossingen en leren we je effectief troubleshooten bij problemen of storingen.
Deze keer ligt de focus op de software. Op basis van nieuwe ontwikkelingen en feedback op de technische training van vorig jaar, hebben we het programma een update gegeven en verbeterd.
Voor wie:Â Deze training is bedoeld voor al het (technisch) personeel van onze klanten dat zich bezighoudt met de techniek van de Prowise-schermen binnen de organisatie.
Denk je nu gelijk: hier wil ik bij zijn? Meld je dan aan voor de training. Wil je met meerdere collega’s komen? Dat kan! Zorg er wel voor dat iedereen zich apart aanmeldt.
Datum: | Woensdag 16 oktober |
Locatie: | Van Hennaertweg 6, 2952 CA, Alblasserdam |
09.00 – 09.30 | Inloop |
09.30 – 09.45 | Introductie |
09.45 – 10.30 | Distributor-menu en Central-instellingen (1/2) |
10.30 – 10.45 | Pauze |
10.45 – 12.00 | Distributor-menu en Central-instellingen (2/2) |
12.00 – 12.30 | Lunch |
12.30 – 13.15 | Interactief troubleshooten |
13.15 – 13.45 | AI toepassen in de praktijk |
13.45 – 14.00 | Pauze |
14.00 – 14.45 | Screen Control |
14.45 – 15.30 | Vragen |
15.30 | Afsluiting |
Martin de Fockert
Customer Success Manager bij AENC
Ineke Huijsdens
Servicemanager bij AENC
Ruud Rullenraad
Sr. Product Developer bij Prowise
We ontmoeten je graag op woensdag 16 oktober!
"*" geeft vereiste velden aan