AENC

GoBright

Slimme reserveringstools via één gebruiksvriendelijk platform

Bij een hybride werkomgeving horen slimme systemen die gebruikersgemak, gebruikersplezier en functionele vooruitgang vergroten. Lees meer

Vrijblijvend advies

Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Jerry op 078 69 95 889

Smart Office

Hybride werken met GoBright

Hybride werken is de nieuwe norm en dat heeft grote invloed op de eisen die we aan de werkomgeving stellen. Een toekomstbestendig kantoor vraagt om slimme tools die samenwerking tussen collega’s op kantoor en op afstand ondersteunen.

GoBright brengt techniek, analytics en menselijk gedrag samen in één slim ecosysteem. Hiermee krijg je inzicht in de behoeften van medewerkers en het gebruik van het kantoor, zodat je de werkplek optimaal kunt inrichten. Dit zorgt voor productieve, gezonde en betrokken medewerkers.

Met de software van GoBright reserveer en beheer je werkplekken, ruimtes en parkeerplaatsen, registreer je bezoekers en communiceer je via schermen in het pand.

Alles binnen één gebruiksvriendelijk platform, volledig afgestemd op de wensen van medewerkers, facilitair en IT-managers. Dankzij de integratie met onder andere Outlook en Microsoft Teams werken medewerkers gewoon in hun vertrouwde systemen.

GoBright heeft een integratie met:
Bevestiging download
Download

Brochure: slimme reserveringstools

In deze brochure vind je alles over:

  • Functionaliteiten van de slimme reserveringstools van GoBright
  • Hardware-, software- en integratie-mogelijkheden
  • Hoe het GoBright-platform alles samenbrengt

Direct in je mailbox

De voordelen

Waarom GoBright?

Ontdek de voordelen van het ecosysteem van GoBright voor zowel gebruikers als werkgevers:

  • Volledige integratie met Microsoft Teams, Outlook, Google Workspace en TOPdesk
  • Gebruiksvriendelijk voor eindgebruikers
  • Één overzichtelijk platform voor alles
  • Makkelijk in beheer
  • Gegevensbescherming (volgens eisen AVG, GDPR en ISO 27001)
  • Licenties per bureau, niet per gebruiker
  • Makkelijk uit te breiden met andere functionaliteiten zoals lockers
  • Samenwerking met Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)
Terugbelverzoek
Terugbelverzoek

Meer weten?

We vertellen het je graag! Samen kijken we naar de mogelijkheden van GoBright voor jouw organisatie.

We bellen je binnen 1 werkdag.

Bel mij terug

Producten van GoBright

Hardware

Verschillende soorten eigen hardware voor het reserveren en beheren van de werkplek.

Software

Voor ruimtereservering, werkplekreservering, bezoekersregistratie en narrowcasting.

GoBright Portal en App

Toegang tot het GoBright-platform via elke telefoon of laptop.

Data-analyse

Inzicht in de bezetting van het kantoor voor een datagedreven organisatie.

FAQ

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering verlengen?

Als er na uw reservering geen reservering is gepland, is het mogelijk om uw reservering te verlengen via de Mobiele App of het Online Portal. Maar als er een andere reservering is gepland, moet u naar een andere werkplek. Ook vanaf deze plek kunt u de beschikbaarheid van werkplekken in de buurt controleren en een nieuwe reservering maken.

Moet ik uitchecken als ik de werkplek (eerder) verlaat?

Ja, u kunt uitchecken door de Desk Connect te scannen met uw mobiele telefoon of NFC-kaart. Als u uitcheckt, wordt het bureau weer beschikbaar voor andere collega’s. Maar als uw bureau is uitgerust met een Desk Sensor hoeft u niet per se uit te checken. De Desk Sensor detecteert dat er – gedurende een bepaalde tijd – geen beweging plaatsvindt en zal de bezettingsstatus automatisch veranderen in ‘beschikbaar’.

Hoe kan ik zien welke bureaus beschikbaar zijn als ik het gebouw binnenkom?

Als u de afdeling opkomt, ziet u bij elk bureau de LED-lampjes van de Desk Connect en Desk Glow. De kleuren geven aan of een bureau beschikbaar is (groen), bezet is (rood), schoongemaakt moet worden (paars) of dat de collega niet gestoord wil worden (blauw). U kunt ook GoBright Mapping gebruiken op het touchscreen op de kantoorvloer, of via de Portal of App. Mapping geeft een visueel overzicht van de bezettingsstatus van alle bureaus.

Welke data-analyses zijn beschikbaar in het GoBright platform?

GoBright houdt data bij over de bezettingsgraad van de werkplekken, het aantal no-shows (personen die niet op komen dagen ondanks een reservering) en het aantal en de duur van de boekingen.

Kan ik zien waar mijn collega’s werken?

Wanneer een collega is ingecheckt op een bureau via GoBright kunt u hem/haar vinden via de Online Portal, de Mobiele App of Mapping. Klik op ‘vind mijn collega’, voer zijn/haar naam in en de locatie van zijn/haar werkplek zal worden getoond.

Meer weten over GoBright?

Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Jerry, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit zijn wij
  • Persoonlijk
  • Expertise
  • Servicegericht
  • Productvisie
  • Flexibel