
Brochure: slimme reserveringstools
In deze brochure vind je alles over:
- Functionaliteiten van de slimme reserveringstools van GoBright
- Hardware-, software- en integratie-mogelijkheden
- Hoe het GoBright-platform alles samenbrengt
Bij een hybride werkomgeving horen slimme systemen die gebruikersgemak, gebruikersplezier en functionele vooruitgang vergroten. Lees meer
Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Jerry op 078 69 95 889
Hybride werken is de nieuwe norm en dat heeft grote invloed op de eisen die we aan de werkomgeving stellen. Een toekomstbestendig kantoor vraagt om slimme tools die samenwerking tussen collega’s op kantoor en op afstand ondersteunen.
GoBright brengt techniek, analytics en menselijk gedrag samen in één slim ecosysteem. Hiermee krijg je inzicht in de behoeften van medewerkers en het gebruik van het kantoor, zodat je de werkplek optimaal kunt inrichten. Dit zorgt voor productieve, gezonde en betrokken medewerkers.
Met de software van GoBright reserveer en beheer je werkplekken, ruimtes en parkeerplaatsen, registreer je bezoekers en communiceer je via schermen in het pand.
Alles binnen één gebruiksvriendelijk platform, volledig afgestemd op de wensen van medewerkers, facilitair en IT-managers. Dankzij de integratie met onder andere Outlook en Microsoft Teams werken medewerkers gewoon in hun vertrouwde systemen.
In deze brochure vind je alles over:
Ontdek de voordelen van het ecosysteem van GoBright voor zowel gebruikers als werkgevers:
We vertellen het je graag! Samen kijken we naar de mogelijkheden van GoBright voor jouw organisatie.
We bellen je binnen 1 werkdag.
Hardware
Verschillende soorten eigen hardware voor het reserveren en beheren van de werkplek.
Software
Voor ruimtereservering, werkplekreservering, bezoekersregistratie en narrowcasting.
GoBright Portal en App
Toegang tot het GoBright-platform via elke telefoon of laptop.
Data-analyse
Inzicht in de bezetting van het kantoor voor een datagedreven organisatie.
Wanneer een collega is ingecheckt op een bureau via GoBright kunt u hem/haar vinden via de Online Portal, de Mobiele App of Mapping. Klik op ‘vind mijn collega’, voer zijn/haar naam in en de locatie van zijn/haar werkplek zal worden getoond.
Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Jerry, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.
"*" geeft vereiste velden aan