Meer weten over digitale receptie?
Of benieuwd wat een digitale receptie voor jouw organisatie kan betekenen?
We vertellen je er graag meer over.
Bij een moderne werkomgeving hoort een slimme tool voor de ontvangst van je bezoekers. Een tool die automatisch, efficiënt en veilig is. Lees meer
Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Marthijn op 078 69 95 889
Een digitale receptie automatiseert de ontvangst van bezoekers, leveranciers en medewerkers. Bezoekers melden zich eenvoudig aan via het scherm met hun vooraf per e-mail ontvangen QR-code of registreren zich handmatig. Medewerkers ontvangen gelijk een melding als hun bezoek zich aanmeldt. Bezoekers hoeven dus nooit onnodig te wachten.
De software verwerkt alles automatisch: van registratie en meldingen tot toegangscontrole en bezoekersbadges. Zo bied je een gastvrije ontvangst en beheer je het bezoek aan je organisatie, zonder de aanwezigheid van een receptionist.
Of benieuwd wat een digitale receptie voor jouw organisatie kan betekenen?
We vertellen je er graag meer over.
Organisaties krijgen steeds minder bezoek. Bij een gemiddelde van 5 tot 20 bezoekers per dag kun je flink op de kosten besparen als door een digitale receptie geen fulltime receptionist meer nodig is. Ook voor bedrijfsverzamel-gebouwen is dit een interessante oplossing. Elke organisatie kan zelf het bezoek beheren, de deur opendoen en pakketjes in ontvangst nemen, zonder een centrale receptie.
Dit zijn de voordelen van een digitale receptie voor jouw organisatie.
Makkelijk in gebruik doordat je werkt vanuit de voor jou bekende systemen
Snel en intuïtief aanmelden via QR-code, pincode of handmatige invoer
Geen wachtrijen of papierwerk, direct toegang tot het gebouw
Duidelijke instructies en routebegeleiding bij aankomst
Directe koppeling met systemen zoals Outlook, Teams en Google Calendar
Op elk moment inzicht in wie er in je gebouw is via een online dashboard
Bespaar kosten door het het verminderen of vervangen van een receptionist
Maatwerk mogelijk in zowel software als hardware
Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Marthijn, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.
"*" geeft vereiste velden aan
Voor de zorgbranche is zelfs een ingratie mogelijk met Nedap Ons.