Voor gebruikers:
Ontvang je bezoekers professioneel
Directe melding wanneer bezoek aankomt zorgt voor kortere wachttijd
Zelfregistratie (vooraf) bespaart tijd
Bij een moderne werkomgeving hoort een slimme tool voor bezoekersregistratie. Een tool die gebruikersgemak, gebruikersplezier en functionele vooruitgang vergroot. Lees meer
Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Marthijn op 078 69 95 889
Digitale receptie van GoBright is een gebruiksvriendelijke softwareoplossing voor bezoekersregistratie. Bezoekers melden zich aan op een klein display bij de receptie waarna hun contactpersoon gelijk een sms of e-mail krijgt om zijn of haar gast op te halen. Bezoekers hoeven dus nooit onnodig te wachten en receptiemedewerkers kunnen hun aandacht beter verdelen.
Bezoekers kunnen ook vooraf geregistreerd worden door hun contactpersoon. Ze ontvangen dan een QR-code in per e-mail die ze bij binnenkomst moeten scannen. De receptionist weet van tevoren dus precies wie die dag verwacht wordt.
De kracht van GoBright is dat de bezoekersregistratie onderdeel is van één gebruiksvriendelijk platform. Je breidt heel makkelijk uit met ruimtereservering, werkplekreservering en narrowcasting.
Met het kantoorgebouw als ontmoetingsplek komen er dagelijks veel verschillende bezoekers over de vloer. Voor organisaties is het belangrijk dat de ontvangst van hun gasten soepel verloopt. Om aan diverse veiligheidsvoorschriften te voldoen, is het bijhouden van gedetailleerde bezoekersinformatie een groot voordeel. De rapportages en analyses die hieruit komen geven weer inzicht in bezoekerspatronen en helpen bij de optimalisatie van het facilitair beheer.
Met een digitale receptie zorg je als organisatie voor:
Ontdek de voordelen van een digitale receptie voor jouw organisatie.
Ontvang je bezoekers professioneel
Directe melding wanneer bezoek aankomt zorgt voor kortere wachttijd
Zelfregistratie (vooraf) bespaart tijd
Efficiënte inzet van receptioniste door zelfregistratie (vooraf)
Veilige opslag van gegevens volgens de GDPR-wetgeving
Nauwkeurig overzicht van bezoekers in het gebouw op elk moment van de dag
Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Marthijn, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.
"*" geeft vereiste velden aan
Display
Een klein touchscreen maakt zelfregistratie mogelijk.
Badgeprinter
Print een gepersonaliseerde badge voor elke bezoeker.
Altijd up-to-date over de ontwikkelingen binnen de slimme werkomgeving.